تاریخ پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

تاریخ پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

میزان عیدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی معادل یک ماه مستمری است که دریافت می‌کنند و احتمال می‌رود در نیمه دوم اسفند واریز شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 24
کد خبر: ۲۲۹۸۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سازمان برنامه‌وبودجه در توجیه قطع عیدی مددجویان سال ۱۴۰۱ عنوان کرده بود نه سازمان بهزیستی و نه کمیته امداد، ردیف بودجه‌ای تحت عنوان عیدی ندارند و با همین دلیل، مستمری ناچیز پایان سال را قطع کرد که پس از اعتراض گسترده مددجویان، پس از عید نوروز مبلغی معادل نصف مستمری تک نفره را برای مددجویان واریز کرد.

برای همین هنوز مشخص نیست برای سال جاری آیا سازمان برنامه و بودجه بازهم جلوی پرداخت مستمری در قالب عیدی را خواهد گرفت یا مجددا این مبلغ مانند سال‌های اخیر واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است که میزان عیدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی معادل یک ماه مستمری است که دریافت می‌کنند و این مبلغ بر اساس تعداد اعضای خانوار پرداخت می‌شود. / روزنو

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار